رئیس بهزیستی تفرش: کارگاه مسگری ویژه معلولین روستایی در تفرش برگزار می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

رئیس بهزیستی تفرش از ایجاد کارگاه مسگری ویژه معلولین روستایی این شهرستان خبر داد.

 خبرگزاری فارس: کارگاه مسگری ویژه معلولین روستایی در تفرش برگزار می‌شود

زهرا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هم‌زمان با هفته فرهنگی شهرستان تفرش کارگاه مسگری ویژه 10 نفر از معلولین زیر پوشش این نهاد در اداره بهزیستی راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه معلولین زیر پوشش به خلق آثار هنری می‌پردازند که در نهایت محصولات تولیدی آنان به منظور فروش به اصفهان ارسال خواهد شد.

رئیس بهزیستی تفرش گفت: همچنین به همین مناسبت مراسم تجلیل از خیرین و مؤسسات غیر دولتی و مراسم گلریزان ویژه آسایشگاه بانو نسیبه برگزار خواهد شد.

امینی ارائه مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف، برگزاری کارگاه فرزند ‌پروری، برپایی نمایشگاه محصولات و دستاوردهای معلولین، برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعزام سالمند زیرپوشش به اردوی زیارتی تفریحی قم و جمکران با کمک موسسه خیریه المهدی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی جامعه هدف، اجرای طرح غربالگری شنوایی سنجی و بینایی سنجی به صورت نمادین در سطح پارک‌ها، ساخت کلیپ از توانمندی سه نفر از معلولان نخبه شهرستان، برگزاری مسابقه پرواز بادبادک‌ها ویژه کودکان مهدهای کودک، توزیع کتاب با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و... را از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته فرهنگی تفرش عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:52 | نویسنده : میثم اله وردی |